Friday, July 30

Seduction.

Tiap hari saya disapa dia.

Hari ini, saya percaya setiap satu perkara yang dibuat, pasti ada sebab. People do things for reasons. Dalam hidup, i make plans. Tapi saya tahu, even a well-planned plan means nothing without his will. Mungkin kadang kala kita perlu lebih spontan. Sebabnya, bila yang terjadi tak seperti yang dirancang, we'll be upset.

Sejak kebelakangan, i've been to different places each day. Cuba saya letakkan diri saya dalam setiap satu kehidupan lain, and i don't know if i can live the day, the same as they did. Kawan-kawan, walau jauh, tetap orang yang sama, masih rapat dihati. Terima kasih kerana menerima surprise kedatangan dengan hati yang terbuka. Haha,well you-know-who-you-are.

Perasaan saya sedang hebat diuji. Dulu, tiap hari saya disapa dia. Sekarang saya rasa lebih tenang dan bahagia tanpanya. Ini bukan tentang siapa-siapa, ini cuma tentang saya dan dia. Harapnya, tuhan tetapkan hati saya untuk menjauh.