Tuesday, November 10

Semalam I rasa I mimpi you lah!

ai tak tahu lah kenapa bila exam je, ai mesti rasa nak makan serba serbi.

pergi dapur mesti i geladah kotak cereal amik dua tiga keping wheat thin.kurang kurang i makan kurma ain bawak untuk bulan puasa lepas yang sekotak lagi tak habis.

wow, gila berkhasiat makanan ai. kurma tu.

i rasa soalan fizik tadi susah gila sampai i jawab macam rasa nak ulang,"what the heck" 1000 kali. i rasa macam nak baling je kalkulator tu kat lecturer i. tapi i pendamkan je niat suci murni i tu.

i ada lagi satu exam rabu ni.
lepas tu i nak main wii puas puas. ceh,macamlah i ada wii.

takpelah,i main wii dalam mimpi je lah.

wow.menariknya mimpi ai!